Hieronder vind je een lijstje met antwoorden op veelgestelde vragen. De kans is groot dat jouw vraag hier tussen staat. Is dit toch niet het geval? Dan helpen wij je graag verder.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het plaatsen van een bestelling is erg eenvoudig: 
1) Ga naar de pagina van het product dat je wilt bestellen; selecteer je maat, de kleur en het aantal. Vervolgens klik je op ‘in winkelmand’.
2) Je kunt nu direct door naar de afrekenpagina of meer producten toevoegen aan je winkelmandje door op ‘verder met winkelen’ te klikken.
3) Wanneer je alle sokken die je wilt bestellen in je winkelmandje hebt, klik je op ‘verder met bestellen’ en vul je daar alle gevraagde gegevens in.
4) Nadat je de gegevens gecontroleerd hebt, klik je op ‘afrekenen’
5) Wanneer je hebt betaald krijg je een overzicht te zien van jouw bestelling.
6) Je bestelling is afgerond. 

Wat zijn de verzendkosten?
Alle zendingen binnen Nederland worden kosteloos opgestuurd.

Buiten Nederland is het afhankelijk van de aantallen en het gewicht van het pakket.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uiteraard streven wij naar een zo spoedig mogelijke levering. De levertijd is 5 tot 7 werkdagen. Omdat wij voornamelijk persoonlijke sokken maken hebben wij geen voorraad, maar wordt alles gemaakt met je eigen wensen. Afhankelijk van de drukte en de grootte van jouw order proberen wij een zo nauwkeurige levertijd uit te stippelen.

Wat is de kleinste maat die ik kan bestellen?
Wij kunnen sokken maten vanaf maat 27.

Wat is de grootste maat die ik kan bestellen?
Mocht je maat groter zijn dan dat wij aanbieden in de webshop, dan is dat geen enkel probleem. Er is geen voet te groot voor ons. 

Kan ik mijn producten retourneren?
Gepersonaliseerde sokken mogen niet geruild of geretourneerd worden. Producten kunnen alleen geretourneerd worden als er sprake is van een fabricagefout. Bekijk de voorwaarden en meer informatie op de pagina over retourneren.

Zijn de prijzen vermeldt op createyourownsocks.nl inclusief BTW en verzendkosten?
Jazeker, al onze prijzen zijn inclusief BTW en verzendkosten. Alleen voor zendingen buiten Nederland worden er verzendkosten gerekend.

Kan ik de sokken naar een ander adres laten versturen?
Ja, bij het bestellen kan je aangeven dat het factuur- en afleveradres anders zijn. Zo kun je bijvoorbeeld een cadeautje direct naar de ontvanger laten versturen en ontvang je zelf de factuur.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Wij geloven dat je makkelijk moet kunnen bestellen. Een account aanmaken is dus niet noodzakelijk om een bestelling bij createyourownsocks.nl te kunnen plaatsen. Wanneer je wel een account aanmaakt, is dit voor de volgende keer wel makkelijk, je hoeft dan je gegevens niet opnieuw in te vullen.

Andere vragen?
Mail ons, info@createyourownsocks.nl